התושב במרכז

צמיחה ברווחה האישית ובאיכות השירות לתושב

דווקא כעת, יותר מתמיד חשוב להגביר את הנגישות, הזמינות והמענה האיכותי לפניות התושבים על ידי קשר אישי ואנושי. נשים את התושבים במרכז תשומת הלב, נשדרג את מערך שירותי המועצה לתושב, הן ברמה האזורית, הן ברמת אשכול יישובים והן ברמת היישוב על בסיס אמנה מוסכמת והמחייבת את כל נותני השירותים במרחב.


לטיפול מיידי:

א. הקמת מעטפת סיוע הוליסטית לליווי התושבים בחזרתם הביתה


ב. מועצה בשטח - פתיחת משרדים קדמיים ברחבי המועצה לפי אזורים


השיקום וההתבססות:

א. הקמת מרכז שי"ל – שירות ייעוצי לתושב, למיצוי זכויות, לרווחה האישית ולכלכלת המשפחה


ב. הקמת אשכולות כפריים – מערך שירותים כולל באשכולות יישובים


ג. הנגשת פלטפורמות דיגיטאליות למענה לפניות תושבים ולהעברת מידע שוטף 


הצמיחה והשגשוג:

א. ניסוח אמנה משותפת מועצה-יישוב-תושב


ב. שדרוג משמעותי במערך הרפואה באיזור - מרפאות אזוריות, מרפאות מומחים, הנגשת רפואת החירום, רפואה מרחוק, קידום רפואה מונעת, חיזוק ושידרוג שירותי הרפואה בבתי החולים הקיימים.

Contact Us

ד"ר אורית דגני דיניסמן
לראשות המועצה האזורית הגליל העליון

חזרה לעמוד ראשי